اختتامیه مسابقات ورزشی کودکان کار شهر تهران به میزبانی منطقه ۱۲ برگزار شد

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی کودکان کار شهر تهران ( یادواره شهدای خدمت ) با حضور بیش از ۱۴۰ کودک از مراکز پرتو مناطق ۲۲گانه شهر تهران در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحید رضا انارکی محمدی گفت : همزمان با روز جهانی مقابله با کار کودکان، اختتامیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی کودکان آینده ساز با حضور نفرات و تیم های برتر مسابقات و جمعی از مدیران شهری به میزبانی منطقه ۱۲ در زمین چمن مصنوعی شوش برگزار شد.

وی با تأکید بر رهنمون‌های مقام معظم رهبری در مورد اثرات ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: به همین منظور همه امکانات ورزشی شهرداری منطقه ۱۲ به صورت رایگان در اختیار این فرزندان عزیز شهر قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش در بخش بانوان در رشته هفت سنگ مهارتی در رده سنی زیر ۱۳ سال اسما درویشی از منطقه ۱۷ مقام اول ، ریحانه احمدی ازمنطقه ۱۰ مقام دوم و رکسانا بم پور از منطقه ۱۴ مقام سوم را کسب نمودند . همچنین در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال شعبانه رسولی از منطقه ۱۵ مقام اول، مینا فرهادی از منطقه ۱ مقام دوم و شیما نوری از منطقه ۳ مقام سوم را کسب کردند. 

همچنین در رشته آمادگی جسمانی بانوان در رده سنی زیر ۱۳ سال اسماقریشی از منطقه ۱۱ مقام اول، زینب صوفی زاده از منطقه ۱۹ مقام دوم و زرافشان محمدی از منطقه ۷ مقام سوم را کسب نمودند .

 در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال فاطمه یارزاده از منطقه ۱۷ مقام اول ، سوسن عبدالهی از منطقه ۱۹ مقام دوم و ستایش ناصح از منطقه ۱۳ مقام سوم را کسب کردند.

در رشته تیمی داژبال بانوان نیز منطقه ۱۴ مقام اول ، منطقه ۱۵ مقام دوم و منطقه ۴ موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شدند.گفتنی است تیم منطقه ۲۰ نیز در این رقابت ها به عنوان تیم اخلاق شناخته شد.

همچنین در بخش آقایان در مسابقات دارت احمد محمدی پویا شهرمنطقه ۴ مقام اول، شعیب نوری منطقه ۳ مقام دوم و جواد جعفری منطقه ۲۰ مقام سوم رو کسب کردند.

همچنین در رشته فوتبال دستی آقایان مهرشاد شایسته منطقه ۱۳، ابوالفضل پاکباز منطقه ۱۷ و بهزاد جایگیری منطقه ۱۴ به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. 

در رشته مینی‌فوتبال آقایان نیز ،مقام اول منطقه ۱۴،مقام دوم منطقه ۱۷،مقام سوم منطقه ۱۵،تیم اخلاق منطقه ۶ و بهترین بازیکن محمد طاها احمدی از منطقه ۹ شناخته شدند.

شهردار منطقه ۱۲ ضمن یادآوری میزبانی موفق چهار دوره قبل این مسابقات، بیان کرد: در این دوره مسابقات تجهیز تیم‌ها به البسه ورزشی توسط مناطق ۲۲ گانه انجام پذیرفت و اهدای حکم، مدال و جوایز ورزشی در مراسم اختتامیه توسط شهرداری منطقه ۱۲ صورت پذیرفت . 

لازم به ذکر است منطقه۱۲ با توجه به اینکه میزبان مسابقات بوده است تیمی به نام منطقه۱۲ در مسابقات نداشته ولیکن ده تیم از تیم های شرکت کننده در مسابقات هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان از منطقه ۱۲ به مناطق شهر تهران معرفی شده است.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 56355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =