برگزاری اولین نشست‌ بصیرتی جهاد تبیین در منطقه ۱۶

نشست جهاد تبیین با موضوع ارتقاء سطح آگاهی همکاران بسیجی با حضور و سخنرانی آیت‌الله صابری‌نیا نماینده ولی فقیه سازمان بسیج شهرداری تهران و شهردار منطقه ۱۶ به همراه جمعی از پرسنل برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در ابتدای این نشست ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن ایام فرخنده و مبارک دهه ولایت  سخنان خود را با این جمله از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «جهاد تبیین واجب قطعی است» آغاز کرد و به تشریح اقدامات دشمنان نظام و اسلام در قالب تهاجم تحریف و تهاجم انحراف پرداخت.

شهردار منطقه ۱۶ با شاره به توصیه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قسمتی از وصیت نامه ایشان مبنی بر لزوم وحدت گرایی به‌عنوان نیاز امروز جامعه تأکید کرد و گفت: انشاء الله بتوانیم قدردان و امانت‌دار و جزء سربازان حقیقی انقلاب اسلامی باشیم.

در ادامه آیت الله صابری نیا نماینده ولی فقیه سازمان بسیج شهرداری تهران جهاد تبیین را تنها راه شکست دشمن در جنگ نرم و استفاده دو نوع تهاجم تحریف و انحراف دانست و تأکید کرد: هر شخص باید یک جهادگر تبیینی باشد و در برابر هجمه‌های دشمن حقایق را برای مردم روشن کند.

وی شرکت در انتخابات پیش رو را سرنوشت‌ساز خواند و تصریح‌ کرد: انتخابات شان واقعی مردم سالاری است و حضور در انتخابات تجلی حق مداری انقلاب نسبت به مردم است.

مجید جعفری فرمانده حوزه بسیج شهید همت منطقه ۱۶ در انتها تشکیل هیأت اندیشه ورز و برگزاری مستمر سلسله نشست های تببینی را جهت ارتقاء سطح آگاهی همکاران ضروری دانست و با بیان این مطلب که یکی از زبان‌های مشترک کشورها، دموکراسی بودن دولت‌ها و حاکمیت هاست و یکی از شاخصهای اصلی دموکراسی بودن مبحث انتخابات است، افزود: موضوع انتخابات آنچنان مهم است که می تواند پشتوانه مردمی یک حاکمیت را نشان دهد و از همکاران خواست که یک بار دیگر در پای صندوقهای رأی رفته و به دشمنان نشان دهند که ایران یک کشور مقتدر جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 56359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =