رصد و پایش طرح الگوی خدمت در منطقه ۱۳

معاون هماهنگی مناطق اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت امور مناطق شهرداری تهران با حضور در منطقه۱۳ از فعالیت و طرح های مرتبط با الگوی خدمت این منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، امیر مرشدی زاده معاون هماهنگی مناطق اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت امور مناطق شهرداری تهران به همراه مدیر دفتر حوزه شهردار، معاونان اجرائی منطقه ۱۳ از فعالیت های مرتبط با طرح الگوی خدمت این منطقه بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت اجرایی آنها قرار گرفتند.

بر اساس طرح "الگوی خدمت" در هر ناحیه، یک محور معرفی شده که این محورها شامل خیابان سی متری نیروی هوایی، خیابان امامت، خیابان پنجم نیروی هوایی و خیابان صفای شرقی در منطقه ۱۳ است.

این طرح با رویکرد ایجاد محورهای شهری نمونه از نظر کارکرد و زیبایی در شهر تهران، تمامی موضوعات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری را در برمی‌گیرد که در این راستا مرشدی‌زاده محورهای مورد اشاره را به طور دقیق پایش و اقدامات اجرایی را بررسی و نقطه نظرات و رهنمودهای برای پیشبرد بهتر پروژه ها ارائه کرد.

معاونان اجرائی منطقه۱۳ نیز در این بازدید، در خصوص پیشرفت پروژه ها و مسائل موجود، توضیحات لازم را ارائه و بر افزایش تعاملات فی ما بین برای پیشبرد بهتر پروژه ها با در نظر گرفتن اصل کیفیت تاکید کردند.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 56371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =