دیدار پرسنل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با خانواده شهید احمدی روشن

پرسنل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با حضور در منزل شهید مصطفی احمدی روشن، با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، پرسنل این مرکز، با حضور در منزل شهید مصطفی احمدی روشن، با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار که به همت پایگاه بسیج شهدای دانش بنیان مرکز برگزار شد قائم شریعتی، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهید عزیز و تجلیل از خانواده ایشان، اظهار داشت: شهادت فرزند افتخاری است که نصیب خانواده شما شده است و ما از خدا می‌خواهیم روح این شهید بزرگوار را با حضرت سیدالشهداء علیه السلام محشور فرماید.

در ادامه پدر شهید احمدی روشن ضمن خوش آمدگویی و قدردانی و تسبیت ایام گفت: وقتی شما جوانان فرهیخته و علمی را میبینم یاد مصطفی خودم می افتم. درگذشت رئیس جمهور شهیدمان را نیز تسلیت میگم. با شهادت رئیس دولت خدوم و خدمتگزار داغ مصطفی برای ما تازه شد. شهید رئیسی با شهادت مزد خدمات و ایثار خود در راه نظام را گرفت. ما باید قدر نیروهای خدوم را بدانیم، زیرا اگر قدر ندانیم خدا از ما سلب توفیق می کند.

پدر شهید افزود: از شهادت مصطفی و آقای رئیسی یک مسئله ای دریافتم و آن موضوع این بود که رهبرانقلاب در شهادت پسرم فرمودند: «شهادت این جوان دل ما را سوزاند» و ایشان در شهادت آقای رئیسی هم فرمودند: «من دلم برای رئیسی سوخت».

وی در ادامه گفت: ما باید از دولت های گذشت عبرت و الگو بگیریم، دولت هایی بودند که به مردم خدمت نکردند و خیانت هم کردند و همه چیز را به خارج وصل کردند و مانع برای ملت شدند که باید از اینها عبرت بگیریم. در مقابل الگو هم باید از دولت هایی گرفت که خدوم و ولایت مدار بودند و برای ملت خدمت کرده و همواره به فکر مردم و حل مشکلات بودند.

پدر شهید احمدی روشن درباره انتخابات پیش رو گفت: مردم باید به برنامه های مامزدهای انتخاباتی توجه کنند و به شعار و حرف های خام و توخالی توجه نکنند زیرا خداوند در قرآن هم میفرمایند: خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملّتی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها خود را تغییر دهند.

مادر شهید احمدی روشن نیز گفت: خوشبحالتان که به مردم خدمت میکنید و باید قدر این ملت را دانست، ملتی که ۴۵ سال پشت رهبری و کشور خود ایستاده و این کشور را دوست دارند و قدر نیروهای خدوم را میدانند. مصطفی همیشه افتخارش این بود که بسیجی بوده و هم..اره به فکر کشور خود بود.

در ادامه پدر و مادر شهید با ذکر خاطراتی از او؛ جلوه‌هایی از خصوصیات اخلاقی وی را یادآور شدند.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 56379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =