ساماندهی پل‌های مکانیزه عابر پیاده با احداث اتاقک‌های نگهبانی

با توجه به تعدد پل‌های مکانیزه عابر پیاده در منطقه ۹ و نیاز به نگهداشت از تجهیزات پلکان‌های برقی جهت عدم سرقت، نسبت به احداث اتاقک نگهبانی در خیابان آزادی اقدام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: منطقه ۹ از جمله مناطق شهری است که با توجه به وسعت آن، تعداد پل‌های عابر پیاده مکانیزه قابل توجهی را دارا است.

وی افزود: وجود پل‌های عابر پیاده مکانیزه و پلکان‌های برقی که جهت سهولت تردد شهروندان از معابر بزرگراهی طراحی شده در کنار مزایای آن برای شهروندان با معضلاتی جهت مجموعه شهری مواجه شده است.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: علاوه بر هزینه های بالای تعمیر و نگهداری، سرقت تجهیزات آنها که در جهت خدمت بهینه به شهروندان در معابر مختلف با نیازسنجی و کار تخصصی ایجاد شده، می طلبد تا نسبت به مراقبت ویژه از پل‌های مذکور اقدام کرد.

مرتضوی تاکید کرد: در همین راستا معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۹ نسبت به احداث اتاقک شکیل جهت نگهبانی در جنب پل موسوم به فتح المبین(ایستگاه بی آر تی استاد معین) و مشرف به میدان آزادی، اقدام کرده است.

وی در خاتمه یادآور شد: در نظر است تا همچنین نسبت به احداث اتاقک‌های نگهبانی در سایر پل‌های مکانیزه منطقه ۹ به زودی اقدام لازم را به عمل آوریم.

لازم به ذکر است منطقه ۹ به عنوان اولین منطقه شهری بوده است که نسبت به اجرای این طرح که توسط معاونت فنی و عمرانی اجرا شده، اقدام کرده است.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 56386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =