طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در منطقه۲۲

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ از برگزاری طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان‌نشینی در منطقه۲۲ با محوریت برپایی نمایشگاه خلاقیت از دور ریختنی‌ها و ساخت ماکت با پسماند خشک خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی گفت: طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در ۴ محور محیط زیست، قوانین آپارتمان نشینی، اخلاق همسایگی، مشارکت، حوزه ایمنی شهری و مدیریت بحران در محله آبشار به عنوان محله پایلوت منطقه ۲۲ برگزار می شود.

خداوردی افزود: رویداد برپایی نمایشگاه از دور ریختنی در حوزه محیط زیست، با تاکید به کاهش تولید پسماند، همچنین با هدف اهمیت فرآیند بازیافت برای محیط زیست و استفاده مجددکه گزینه بسیار مفیدی در راستای حفظ سلامت محیط و یک انتخاب مهم که فرد به جای دور ریختن چیزی بتواند دوباره از آن استفاده کند برگزار شد.

وی ادامه داد: این رویداد با همکاری اداره آموزش های شهروندی، سرای محله و اداره مدیریت پسماند و محیط زیست، ساکنین فعال درحوزه محیط زیست و نوجوانان خلاق سراهای محله برگزار شد.

گفتنی است؛ کارهای دستی می توان به تولید کیسه های پارچه ای از پارچه های دورریز با درج نقاشی ، ساخت انواع ماکت ها و مجسمه ها با خمیر حاصل از مقوای شانه تخم مرغ، ساخت ظروفی با پسماند سبوس و گندم، ساخت انواع سطل های زباله با مقواهای دورریز و ... در این طرح اشاره کرد.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۵
کد خبر: 56399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =