اجرای طرح نگهداشت عید تا عید در معابر شاخص منطقه ۱۳

به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت، طرح پاکسازی و نگهداشت محورهای شاخص منطقه ۱۳ با هدف آراستگی و زیباسازی سیمای شهری اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مهدی رضائی مالیدره، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ گفت: در راستای دستورالعمل ابلاغی سازمان مدیریت شهرداری تهران تحت عنوان نگهداشت عید تا عید در معابر شاخص محلی شهر تهران، برنامه ریزی و هماهنگی با شهرداران نواحی و روسای زیر مجموعه معاونت خدمات شهری برای برگزاری با شکوه جشن دهه امامت و ولایت (از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر) با هدف ایجاد آرامش، نشاط و شادابی در بین شهروندان انجام شده است.

وی افزود: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت، این طرح در خیابان سی متری نیروی هوایی، بزرگراه شهید دوران، مسیل جاجرود، پل شهید باقری اجرایی شده و تا عید سعید سعید قربان در مسیل منوچهری، امامت، پیروزی، بزرگراه امام علی (ع)، خیابان پنجم نیروی هوایی و بلال حبشی ادامه می یابد.

رضائی اظهار داشت: اکیپ های اجرایی خدمات شهری با استفاده از امکانات و تجهیزات ضروری اقدام به انجام ماموریت های تعیین شده از قبیل رفت و روب، نظافت و شستشو، رفع آلودگی ها و نازیبایی های منظر شهری، لایروبی، کند و کوب باغچه ها و بازپیرایی فضای سبز کردند.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 56413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =