آغاز به کار دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته

مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته امروز، ۲۹ خردادماه در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه که تا یکم تیرماه ادامه خواهد داشت، فرصتی برای شرکت‌ها و فعالان برجسته این حوزه است تا جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

عباس تقدسی‌نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، در مراسم افتتاحیه این رویداد اظهار داشت: ظرفیت‌های تولید ما با توجه به توانمندی‌های بخش خصوصی هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است. متاسفانه سطح واردات از صادرات بالاتر است و پارچه‌های تولید داخلی با نام پارچه‌های ترک به فروش می‌رسند که مهمترین دلیل آن عدم بازارسازی مناسب است. نقش نمایشگاه‌ها ایجاد همین بازارسازی است.

وی افزود: ما در شهر آفتاب، شعار هر نمایشگاه حل یک مسئله را مطرح کردیم و انتظارمان از این نمایشگاه نیز همین است. امیدوارم این نمایشگاه بتواند تاثیر مثبتی بر افزایش تولید و صادرات داشته باشد.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه با هدف تقویت تعاملات بین‌المللی و معرفی توانمندی‌های داخلی در صنعت پارچه و صنایع وابسته برگزار می‌شود و از فعالان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا از این فرصت برای آشنایی با آخرین نوآوری‌ها و توسعه همکاری‌های تجاری بهره‌برداری کنند.

دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته، هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 56437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =