نصب بنرهای میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر در سطح منطقه ١٢

به همت اداره زیباسازی شهرداری منطقه١٢ تهران، بنرهای اطلاع‌رسانی میهمانی ١٠ کیلومتری عید سعید غدیرخم در سطح معابر و میادین اصلی نواحی شش‌گانه جانمایی و نصب شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه دوازده، دراین‌باره گفت: امسال با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده، میهمانی ١٠کیلومتری عید سعید غدیر خم امسال با مشارکت بی‌نظیر مردم، هیئت‌های مذهبی و پشتیبانی مدیریت شهری باشکوه هرچه بیشتر برگزار می‌شود، بنابراین به‌منظورآگاهی شهروندان از جزئیات برگزاری این میهمانی بزرگ، بنرهای اطلاع‌رسانی آماده، درنقاط مناسب جانمایی و در معرض دید عموم شهروندان قرار گرفت.

‌محمود صالحی، رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه١٢ نیز دراین‌باره، گفت: در جانمایی و اکران بنرهای مربوط به میهمانی بزرگ عید غدیر به موضوعاتی مثل مرکزیت محل، حجم تردد خودروها و میزان عبور و مرور شهروندان، آراستگی و زیبایی سیمای شهر، قابلیت مناسب دید در شب توجه شده است.

‌شایان ذکر است؛ جشن بزرگ عید غدیر خم و میهمانی ١٠ کیلومتری در روز سه‌شنبه ۵ تیرماه سال ١٤٠٣ از ساعت ١٧ بعد از ظهر تا ٢٢ شب از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی (ع) برپاست و شهروندان ساکن در قلب تاریخی طهران نیز به این میهمانی باشکوه دعوت هستند.

انتهای پیام/

۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
کد خبر: 56466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =