احداث پهلوگاه برای توقف اتوبوس در خیابان کارگر

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۱ از اجرای پهلوگاهی برای توقف امن اتوبوس در ایستگاه خیابان کارگر جنوبی به عنوان یکی از طرح‌های توسعه محله‌ای من شهردارم این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه بیان کرد: با توجه به عرض کم معبر در خیابان کارگر، استقرار اتوبوس‌های شرکت واحد در این محور به‌ویژه در ساعات پرتردد، سبب کاهش ایمنی و ایجاد ترافیک می‌شد؛ به همین منظور پس از بررسی‌های صورت‌گرفته توسط اداره فنی مهندسی و با همکاری اداره حمل‌ونقل عمومی، مقرر شد نسبت به اجرای پهلوگاه در این محور اقدامات لازم صورت گیرد.

هدایی با بیان اینکه اجرای این پروژه از جمله پروژه‌های طرح توسعه محله‌ای (من شهردارم) منطقه نیز بوده است، افزود: اجرای این پهلوگاه که به ایمن‌سازی و توقف امن برای اتوبوس‌های شرکت واحد کمک شایانی می‌کند، به اداره نظارت و اجرا ابلاغ شد و هم‌اکنون توسط پیمانکار در حال اجراست.

وی ادامه داد: تاکنون ۷۰ درصد این پروژه با اجرای دال بُتنی روی نهر و ایمن‌سازی آن انجام شده و توقف اتوبوس‌ها در کناره خیابان کارگر بدون ایجاد مزاحمت در سواره‌رو انجام می‌گیرد.

به گفته وی، این پهلوگاه در ایستگاه خیابان کارگر، نبش خیابان شعله‌ور واقع شده و پس از اجرای آن، به‌زودی شاهد کاهش ترافیک در این معبر خواهیم بود.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 56469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =