مسیر اتوبوس و سواره‌روی خیابان ولیعصر (عج) جدا شدند

شهردار منطقه ۱۱ از نصب جداکننده مسیر اتوبوس و سواره‌رو در خیابان ولیعصر (عج)، حد فاصل خیابان جمهوری تا لبافی‌نژاد خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح توسعه‌محله‌ای (من شهردارم) در این منطقه گفت: ایمن‌سازی و اصلاح هندسی مسیر اتوبوس و سواره‌رو در خیابان ولیعصر (عج)، حد فاصل خیابان جمهوری تا لبافی‌نژاد از جمله این طرح‌ها بود که به اجرا درآمد.

حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه دراین‌باره توضیح داد: با توجه به برداشت‌های میدانی در طرح توسعه محله‌ای (من شهردارم) و احتمال بروز حوادث خطرناک در مسیر اتوبوس خیابان ولیعصر (عج)، درباره این اصلاح هندسی تصمیم‌گیری شد که طی آن در فاز اول، همه استوانه‌های ترافیکی و نرده‌های جداکننده در این معبر جمع‌آوری شد و در فاز دوم، مطالعه اجرای اصلاح هندسی صورت گرفت؛ در نهایت نسبت به احداث جداکننده میانی تا ایستگاه اتوبوس اجرا اقدام شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه شهروندان به‌ویژه راکبین موتورسیکلت با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عبور از خط ویژه اتوبوس، ترددی ایمن و بی‌خطر داشته باشند، افزود: اجرای این طرح ضمن تفکیک‌کردن مسیر ویژه اتوبوس از سواره‌رو موجب کاهش حوادث ترافیکی منجر به جرح یا فوت می‌شود.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
کد خبر: 56472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =