رفع خاموشی برج نوری پایانه کاوه

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۱ از تعمیر و رفع خاموشی برج نوری پایانه کاوه با هدف افزایش ایمنی برای تردد شهروندان در این پایانه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای به منظور نظارت بر ایمنی پایانه‌های مسافربری سطح منطقه گفت: با توجه به استقرار پایانه کاوه در مرکز شهر و استفاده پرتردد شهروندان از این پایانه برای سفرهای درون‌شهری، معیوب‌بودن روشنایی برج نوری کاوه، تشخیص و بررسی و نسبت به تعمیر و احیای آن اقدام شد.

هدایی با بیان اینکه این اقدام از جمله پروژه‌های طرح توسعه محله‌ای من شهردارم به شمار می‌رود، افزود: یکی از سیاست‌های کلان و مهم مدیریت شهری در مورد نظارت مستمر بر عملکرد سیستم حمل‌ونقل عمومی مانند مترو، اتوبوس، تاکسی و... است و هرگونه نقص یا کمبودی که ممکن باشد به این سیستم یا آسایش شهروندان آسیب بزند، به قید فوریت بررسی و رفع می‌شود.

وی ادامه داد: پایانه کاوه یکی از پایانه‌های پرتردد منطقه ۱۱ است و شهروندان زیادی از این مکان برای تردد با وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند؛ ازاین‌رو دفاتر تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز در این پایانه مستقرند و به همین دلیل امنیت شهروندان و کارکنان در طول شب بسیار مهم و حیاتی است که با احیای این برج نوری، مشکلات این‌گونه آسیب‌ها مرتفع شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۱ در پایان ضمن قدردانی از شهروندان برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای سفرهای درون‌شهری و حفظ و صیانت از این وسایل خواستار شد: در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در مورد ایستگاه‌ها و وسایل حمل‌ونقل عمومی، موضوع از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام تا نسبت به بررسی و رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/

۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 56473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =