بررسی چالش‌های جذب سرمایه‌گذاران در شهرداری تهران

ششمین نشست معاونین مالی و مدیران مشارکت‌های مناطق ۲۲ گانه با حضور مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و مدیران سازمان در راستای تسهیل روند سرمایه‌گذاری و به منظور تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم » برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، خاصه باف در این نشست ضمن تاکید برتسهیل و تسریع فرآیندهای سرمایه‌گذاری ، خواستار بازبینی فرایند های موجود در حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی در زمینه جذب سرمایه های بخش خصوصی به منظور توسعه بیشتر شوند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران افزود در این مدت برای جذب سرمایه گذاران گام‌های مثبت زیادی برداشته شده است و باید همه دستگاه‌ها با تلاش مضاعف، جهت جذب سرمایه‌ های موجود در شهر همکاری کنند تا مشکلات رفع شود و سرمایه گذاران اطمینان لازم را جهت مشارکت با مدیریت شهری بدست آورند.

در ادامه نشست مدیران سازمان از اقدامات انجام شده در مناطق و میزان جذب سرمایه گزارشی ارائه کردند و به بررسی مشکلات پیش روی ادارت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در سطح منطقه پرداختند.

همچنین در خاتمه‌ تعدادی از مدیران مشارکت های مناطق ۲۲ گانه به بیان مشکلات و چالش‌های خرد در منطقه پرداختند و خواهان حمایت و حل مسائل مطروحه بودند؛ که نوید خاصه باف ضمن پاسخ به سوالات آنها تلاش همه جانبه برای رونق سرمایه گذاری در مناطق را خواستار شد.

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 56552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =