برگزاری بیش از ۱۱۰ ویژه برنامه شاد فرهنگی‌ در محلات منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از برگزاری بیش از ۱۱۰ ویژه برنامه‌ی شاد فرهنگی، تفریحی و ورزشی همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر خم با شعار " امیرالمومنین معیار زندگی-الگوی حکمرانی" و هشتک «بگو_یا_علی» در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیرخم گفت: برنامه‌های دهه ولایت مانند تمامی اعیاد مذهبی و ملی با رویکرد حمایت از فعالیت‌های مردمی، هیات ها و گروه های جهادی و با همکاری شهرداری منطقه ۱۵ برگزار می‌شود.

او در ادامه به توضیح این ویژه برنامه ها در دهه ولایت و روز عید غدیر پرداخت و افزود: برپایی پردیس فرهنگی و پذیرایی و استیج با مشارکت گروه های جهادی و مردمی منطقه و برپایی چایخانه‌ و شربت خانه‌ی محبان الرضا(ع) با حضور خادمیاران آستان قدس رضوی و ... در طول مسیر ۱۰ کیلومتری عید غدیر از جمله این برنامه هاست.

مالمیر اضافه کرد: اجرای گروه سرود و تواشیح، نقالی خوانی و شعر خوانی، مولودی خوانی، مسابقه، سرگرمی، تجلیل از سادات، دعوت از هنرمندان و ورزشکاران، ارائه خدمات مشاوره و سلامت، کودک و نوجوان، اجرای عمو روحانی، توزیع اقلام فرهنگی و هنری و... از ویژه برنامه های استیج و پردیس فرهنگی باب الرضای تهران خواهد بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه گفت: در بخش ورزشی جشن و مولودی خوانی در ایستگاه‌های ورزش شهروندی و مسابقات تفریحی و ورزشی در رشته های متنوع تنیس روی میز، فوتبال دستی، شطرنج، دارت، فریزبی و ... در بخش بانوان و آقایان در محلات باب الرضای تهران برگزار خواهد شد.

همچنین با هدف هویت بخشی و آذین بندی سیمای بصری شهر، پوستر، بنر های تبلیغاتی و ریسه نوری و پارچه ای در معابر و ساختمان های منطقه نیز نصب شده است.

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 56555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =