اجرای طرح عید تا عید در شهرک اکباتان

سرپرست شهرداری ناحیه۶ منطقه ۵ گفت: به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان طرح بهبود نگهداشت شهر این هفته با عنوان “طرح عید تا عید” به همت اداره خدمات شهری ناحیه عملیاتی شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۵، مهدی عباس رشیدی سرپرست شهرداری  ناحیه۶ این منطقه گفت: به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان طرح بهبود نگهداشت شهر این هفته با عنوان “طرح عید تا عید” به همت اداره خدمات شهری ناحیه عملیاتی شد.

رشیدی در ادامه افزود: طی هفته گذشته به مناسبت دهه اعیاد قربان تا غدیر طرح نگهداشت شهر با عنوان “طرح عید تا عید” و در راستای ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان و بالابردن کیفیت خدمات، در محور خیابان نفیسی از ابتدای بزرگراه شهید لشگری تا خیابان‌های منتهی به بوذری و حنانی برگزار شد.

رشیدی گفت: اجرای این طرح که به همت نیروهای تلاش‌گر خدمات شهری این ناحیه با هدف توسعه فضای سبز، معابر شهری، پاکسازی جداول و تجهیز در دستور کار قرار گرفته است.

در خاتمه سرپرست شهرداری ناحیه ۶ این منطقه گفت: طرح فوق شامل، شستشوی مخازن و زیرمخازنی‌های خیابان نفیسی، کانیو تراشی،  لایروبی انهاربرچسب کنی، کارکرد جارو بزرگراهی در رفیوژ وسط خیابان نفیسی،  شستشوی ایستگاه های اتوبوس، المانهای شهری و تابلوهای ترافیکی، طعمه گذاری وتخلیه دریچه‌های بوده است.

 انتهای پیام /

۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 56562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =