پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) تا پایان آذرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر پکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی و معماری از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد و گفت: این پروژه، تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۳ قابل بهره‌برداری خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سید سعید علوی با اشاره به بازدید تعدادی از مدیران و کارشناسان اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی و معماری و سازمان نوسازی شهر تهران از پروژه باغ را ه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این پروژه، بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری است که با هدف کاهش شکاف اجتماعی، افزایش سرانه فرهنگی، اجتماعی و رفاهی مناطق ۱۷ و ۱۸ و  کمک به رونق گردشگری شهری مناطق کم برخوردار، آغاز شده است.

وی تصریح کرد: پروژه باغ را ه حضرت فاطمه زهرا (س) به طول ۹ کیلومتر و عرض ۱۳۰ متر با وسعت ۲۷ هکتار بر بام تونل خط راه آهن تهران - تبریز تعریف شده است که در حال حاضر ۹ پیمانکار در این پروژه مشغول به کار هستند.

علوی اضافه کرد: در بازدیدی که جمعی از مدیران و کارشناسان اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی و معماری  و سازمان نوسازی شهر تهران به منظور بررسی میدانی آخرین وضعیت باغ راه داشتند، میزان پیشرفت فیزیکی کل پروژه، ۵۰ درصد اعلام شد و انشالله تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۳ قابل بهره برداری خواهد بود.

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 56573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =