تحول خدمت‌رسانی با اجرای طرح «الگوی خدمت» در محلات ۲۰ گانه

شهردار منطقه ۴ گفت: در ادامه اجرای طرح الگوی خدمت، محور استاد حسن بنا با رویکرد تحول خدمت‌رسانی به طور دقیق مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، صبح امروز علی اصغر کمالی زاده با همراهی معاونین و جمعی از مدیران این منطقه در راستای اجرای طرح الگوی خدمت تمام ابعاد خیابان استاد حسن بنا را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

شهردار منطقه ۴ ضمن بازدید میدانی از خیابان استاد حسن بنا به عنوان یکی از محورهای منتخب، گفت: در طرح الگوی خدمت به ابعاد محورهای منتخب از لحاظ کارکردی و زیبایی بصری جهت اجرای طرح های عمرانی، ترافیکی ، خدمات شهری و اجتماعی و فرهنگی توجه ویژه ای می شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی در این طرح گفت: این اقدامات شامل بررسی وضعیت مخازن زباله، ایمن سازی بوستان ها، مرمت و بهسازی علائم ترافیکی، تراش و روکش آسفالت، پیاده روسازی، مرمت و احداث نهر و جدول، بهسازی معابر شهری، رنگ آمیزی و پاکسازی المان های شهری در راستای رضایت شهروندی و رفاه شهروندان صورت می گیرد.

کمالی زاده ۴ یادآور شد: در راستای اجرای طرح «الگوی خدمت» با برنامه ریزی همه حوزه‌های اجرایی، نسبت به احصای مشکلات تا ایجاد معابر ایمن و امن با نیاز همه گروه‌های سنی اقدام می شود.

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 56577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =