عملیات آسفالت مکانیزه و روکش دستی۱۰۲ معبر در منطقه ۲۰

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۰ از اجرای عملیات آسفالت مکانیزه و روکش دستی ۱۰۲ معبر با توزیع ۳۶ هزار تن از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه در محورهای پرتردد و معابر اصلی و فرعی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ محمود ترک با اشاره به اهمیت بهسازی معابر، تسهیل تردد و رسیدگی به مطالبات شهروندان گفت: با تلاش شبانه روزی حوزه فنی و عمرانی و ادارات عمران نواحی این منطقه، در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه، عملیات آسفالت مکانیزه و روکش دستی با توزیع ۳۶ هزار تن  در ۱۰۲ معبر اصلی و فرعی با مساحتی بالغ بر ۱۷۵ هزار متر مربع اجرا شد.

ترک اظهار داشت: با توزیع ۳۶ هزار تن آسفالت در سه ماهه اول سال جاری و نسبت به سال گذشته در همین تاریخ (با توزیع ۴ هزار و ۶۴۰تن)، ۸ برابر افزایش داشته است.

معاون فنی و عمرانی منطقه با اشاره به اجرای عملیات نهضت بهسازی و روکش آسفالت در معابر نواحی هفتگانه افزود: عملیات بهسازی معابر با اجرای روکش اساسی آسفالت (تراش و روکش، مکانیزه) در ۲۷ معبر اصلی و بزرگراهی، ۴۹ معبر فرعی بصورت نیمه مکانیزه ودر۲۶ معبر فرعی به صورت لکه گیری (روکش دستی) با توجه به نوع فرسودگی معبر اجرا شد.

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 56583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =