فراخوان ثبت پیشنهادهای خبرگان و متخصصان حوزه حمل و نقل و ترافیک 

از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری و با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک، پیشنهادهای خبرگان و متخصصان این حوزه در قالب یک فراخوان ثبت می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت‌پور رییس مرکز با بیان این خبر گفت: مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک ‌و به‌ منظور بهره‌ مندی از ایده‌ها و ظرفیت فکری کارکنان و متخصصان شهرداری تهران پیشنهادهای خبرگان و متخصصان حوزه ی حمل و نقل و ترافیک را در قالب فراخوان ثبت می کند.

 وی افزود: ثبت پیشنهادهای خبرگان و متخصصان حوزه مربوطه با موضوع  "رفع مسائل حمل و نقل و ترافیک" در سه محور  برقی سازی و هوشمندسازی، حمل و نقل پاک، حمل و نقل عمومی، از طریق سامانه نظام پیشنهادهای مرکز نوسازی و تحول اداری انجام می‌شود.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری با بیان این‌که علاقه مندان جهت شرکت در این فراخوان می‌توانند از طریق میزکار خود (قسمت فراخوان نظام پیشنهادها) به ثبت پیشنهاد اقدام کنند، خاطر نشان کرد: برای هر شرکت‌کننده، ثبت یک پیشنهاد فردی و یک پیشنهاد گروهی مازاد بر سهمیه سالانه در نظر گرفته شده است.

گفتنی‌ست، خبرگان و متخصصان حوزه حمل و نقل و ترافیک می‌توانند ایده ها و پیشنهادهای خود را از تاریخ ۰۲/۰۴/۱۴۰۳ تا ۳۱/۰۴/۱۴۰۳ ثبت کنند.

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
کد خبر: 56588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =