بهره‌مندی بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان منطقه ۹ از تورهای گردشگری

شهردار منطقه ۹ از برگزاری ۱۰ تور گردشگری و بهره‌مندی بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان منطقه ۹ از خدمات ستاد گردشگری منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: شهرداری منطقه ۹ با توجه به ابلاغیه ستاد گردشگری شهرداری تهران، نسبت به اعزام تورهای گردشگری با رویکردهای مذهبی، سیاسی، فرهنگی و تفریحی به مقاصد گردشگری در شهر تهران اقدام کرد.

وی افزود: از این رو تورهای گردشگری که از حسینیه جماران با برنامه قرار عاشقی ستاد گردشگری شهرداری تهران شروع شده بود با تور بازدید از موزه ها مجموعه فرهنگی برج آزادی، مجموعه موزه حیاط وحش هفت چنار، تور زیارتی حرم شاه عبدالعظیم حسنی، تور کاخ موزه سعد آباد، بازدید از موزه عبرت، تور باغ موزه دفاع مقدس و بازدید از پل طبیعت برای رفاه شهروندان منطقه ۹ انجام شد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: مجموعه تورها و کلاس‌های گردشگری (تهرانشناسی و موزه شناسی) در ایام تابستان ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند با مراجعه به  مسئول کانون‌های گردشگری محلات مستقر در سراهای محلات  نسبت به دریافت اطلاعات تورهای گردشگری اقدام و یا به سایت ستادگردشگری به نشانی https://visit.tehran.ir/  مراجعه کرده تا از رویدادهای گردشگری  با خبر شوند.

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 56607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =