۸۵ سرویس خاک و نخاله از محدوده رفع خلاف ساخت و سازهای غیرمجاز منطقه ۱۹ جمع‌آوری شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از جمع‌آوری ۸۵ تن خاک و نخاله ساختمانی از معابر ناحیه سه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه پاکسازی این معابر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: عملیات جمع آوری خاک، نخاله ها و پسماندهای ساختمانی ناشی از رفع خلاف از ساخت و سازهای غیر مجاز در معابر شهید غفوری با ۶۵ سرویس کامیون انجام و معبر به طور کامل پاکسازی شد.

این مسئول ادامه داد: پاکسازی معابر شهری این محدوده به منظور حذف زوائد و نازیبایی های بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست، بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر به منظور تامین رفاه و آسایش شهروندان و سهولت عبور و مرور انجام می شود.

نایبی با اشاره به آغاز جمع آوری خاک نخاله از معبر موزاییک سازی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۰ سرویس جمع آوری انجام و تا پاکسازی کامل و بازگشایی مسیرها طی یک هفته آینده با پیش بینی انتقال ۱۵۰ کامیون نخاله ساختمانی ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد:  این اقدامات با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی اداره خدمات شهری منطقه و با بهره گیری از ماشین آلات کامیون، لودر و بابکت انجام می شود.

انتهای پیام / 

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 56654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =