عزم جدی برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی محلات منطقه ۲

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲، عزم جدی برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی محلات را یکی از مصوبات شورای سلامت برشمرد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای با اشاره به ۴۵ مصوبه نشست های فصلی شورای سلامت در سال جاری گفت: به منظور هم اندیشی ‌و تبیین راهبردهای سلامت و بهداشت در سطح محلات  نشست های شورای سلامت منطقه برگزار می شود و چالش ها و چشم اندازهای ارتقای سلامت جسمی و نشاط اجتماعی بررسی می شود.

رجای بیان داشت: با توجه به اینکه استاندارد سازی و کیفی سازی خدمات سلامت محور از اولویت های مهم برنامه ها و فعالیت های حوزه سلامت در محلات است در همین راستا برگزاری نشست های فصلی با حضور مدیران مدیریت شهری در سطح نواحی، مدیران محلات، سایر نهادهای محلی و منطقه ای می تواند بستری را جهت همفکری، تبادل اطلاعات و داده های لازم از مسائل و مشکلات در سطح محلات فراهم نماید تا بتوان با برنامه ریزی های لازم و راهبردی نسبت به تعدیل، کاهش و حذف مشکلات گام برداشت.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: عزم جدی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ساماندهی فضای بی دفاع شهری، توجه به مسائل افراد دارای نیازهای خاص، مطالبه گری کانون های اجتماع محور و از جمله مهم ترین موضوعات مطرح شده در نشست فصلی شورای سلامت نواحی ۹گانه است.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 56706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =