استقبال مردم دارالمومنین پایتخت  از مهمانی باشکوه ۱۰ کیلومتری عید غدیر

مردم متدین دارالمومنین تهران در کنار سایر عاشقان امامت و ولایت با حضور در مهمانی ده کیلومتری غدیر پایتخت، این عید سعید را جشن گرفتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی شهردار منطقه با بیان اینکه مهمانی ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیر خم با حضور میلیونی عاشقان امیرالمومنین علیه‌السلام و جمع زیادی از شهروندان منطقه ۱۴ زودتر از موعد مقرر برگزارشد، گفت: تیم مدیریت شهری منطقه ۱۴ همراه با مردم ولایت مدار و متدین دارالمومنین با حضور پرشور در جشن بزرگ غدیر خم بار دیگر با همدلی، ارادت و عشقشان را به اهل بیت(ع) نشان دادند.

وی با بیان اینکه موکب و پردیس فرهنگی منطقه ۱۴ با اجرای ویژه برنامه های متنوع هنری، فرهنگی و مذهبی در کنار سایر پردیس های مناطق در این مسیر برپاشد، به حضور فعال تیم خدمات شهری نیز منطقه١۴ در مسیر مهمانی ١٠ کیلومتری غدیر اشاره کرد.

شهرابی گفت: باتوجه به هماهنگی که با ستاد غدیر برای برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر به عمل آمد، نیروی پاکبان و خدمت رسان منطقه از قبل از مراسم در مسیر جشن مستقر و کار نظافت و پاکسازی مسیر جشن تا بعد از مراسم انجام شد.

وی همچنین به حضور آموزشگران تیم مدیریت پسماند منطقه ۱۴ در مراسم جشن جهت آموزش نوماند و پاکسازی محور اشاره کرد و یاداور شد: علاوه بر این مراسم، جشن بزرگ مردمی همزمان با دهه ولایت و عید غدیر با رویدادهای متنوع مذهبی و فرهنگی در ۶ نقطه از منطقه با حضور خانواده ها، چهره‌های فعال فرهنگی مذهبی و بویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد.

شهرابی افزود: همزمان با آغاز هفته ولایت و کرامت و در شب عید بزرگ غدیر در شش ناحیه منطقه چون پلازای امیر کبیر، بوستان سهند، میدان سیزده آبان، میدان آیت الله سعیدی، تقاطع خیابان زمزم با بلوار ابوذر و شهرک شهید شجاعی پردیس های فرهنگی و مذهبی با عنوان «غدیریه دارالمومنین تهران» برپا شد.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه به همین مناسبت آسمان دارالمومنین تهران در شب عید غدیر نورافشانی شد، ضمن قدردانی از حضور پرشور و همدلانه مردم در این برنامه ها، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی با محوریت مردم و مردمی‌سازی فرهنگ در این دوره کار مدیریت شهری با جدیت دنبال می شود.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۳
کد خبر: 56712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =