موکب فرهنگی خدماتی منطقه ۴ میزبان شهروندان در مهمونی ۱۰ کیلومتری

شهردار منطقه ۴ از استقبال بی نظیر هموطنان از برنامه های فرهنگی و خدماتی پردیس این منطقه در مسیر مهمونی ۱۰ کیلومتری به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ از برپایی موکب پذیرایی در مسیر میهمانی ۱۰ کیلومتری به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد و گفت: در روز عید غدیر خم پردیس فرهنگی – خدماتی منطقه ۴ با ارائه خدمات متنوع سلامت ، غرفه کودکان ، گردشگری ، ورزشی و  موکب پذیرایی و چایخانه محبان الرضا (ع)  از ساعت ۱۵ تا  ۲۳ در ضلع جنوبی خیابان انقلاب پذیرای عاشقان مولای متقیان حضرت علی (ع) بود.

وی در تشریح برنامه های منطقه ۴ گفت: برگزاری مسابقه، اهدای جایزه، برنامه های فرهنگی عمو روحانی در غرفه آموزشهای شهروندی، بازی های کنسولی، دارت، بازی بنری و برپایی سیاه چادر اقوام ایرانی و غرفه های ورزشی از برنامه هایی بود که با استقبال خانواده و فرزندانشان روبرو شد.

برپایی استیج هنری برنامه دیگری است که شهردار منطقه ۴ با اشاره به آن گفت: در مسیر میهمونی ۱۰ کیلومتری استیج هنری منطقه ۴ برنامه های متنوعی شامل سرود، تواشیح، نقالی، شعر خوانی، نمایش خیابانی، مولودی خوانی، اهدای جایزه و پخش موسیقی های شاد را برای شهروندان ارائه داد.

اقدامات حوزه  خدمات شهری در " مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر" خبر دیگری بود که کمالی زاده به آن اشاره کرد و گفت: در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، تیم‌های اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ در بازه زمانی قبل، حین و بعد از مراسم با توجه به اهمیت نگهداشت شهر  و  پاکسازی با بهره‌گیری از نیروهای پاکبان و به کارگیری ماشین آلات مکانیزه عملیات رفت و روب معابر را تا پاسی از شب برعهده داشتند.

 وی در پایان با ابراز خرسندی از استقبال بی نظیر هموطنان از برنامه های موکب فرهنگی – خدماتی منطقه ۴ به برگزار کنندگان این برنامه خدا قوت گفت.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۷
کد خبر: 56719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =