افزایش زیبایی بصری خیابان شهید زلفی منطقه ۱۹ با رنگ ‌آمیزی جداره‌ها و المان‌های شهری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از افزایش و ارتقاء زیبایی بصری منظر شهری، خیابان شهید زلفی در ناحیه دو با اجرای عملیات پاکسازی جداره‌ها و المان‌های شهری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به رنگ آمیزی ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع از جداره های شهری معبر شهید زلفی بیان کرد: به همین منظور هزار و ۲۰۰ متر مربع جداول، ۸۰۰ متر مربع نرده از ابتدای بزرگراه شهید چراغی تا میدان ماهان رنگ آمیزی شد.

وی با اشاره به اینکه بهبود فضای شهری و رفع آلودگی‌های بصری یکی از اولویت‌های مدیریت شهری منطقه است خاطر نشان کرد: عملیات رنگ آمیزی کافوهای مخابرات و برق به مساحت ۲۰۰ متر مربع  و پاکسازی دیوارها به مساحت ۴۰۰ متر مربع در خیابان های شهید زلفی و بلوار شهید صادقی اجرا شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست با تأکید بر اینکه  رنگ آمیزی و پاکسازی دیوارهای شهر علاوه بر جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهری از تکرار و یکنواختی منظر شهری می کاهد و شادابی و جذابیت محیط را در پی دارد یاد آور شد: به همین منظور جداره های شهری و کافوها در معبر بهمنیار و خیابان های مهران تا شهید صمدی با رنگ آمیزی پاکسازی شد.

انتهای پیام /

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 56729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =