دیدار شهردار منطقه ۵ با جمعی از شهروندان

داوود گودرزی شهردار منطقه ۵ با حضور در مسجد انصارالمهدی(عج) جنت آباد شمالی با جمعی از شهروندان دیدار کرد.

 به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ در این دیدار گودرزی به واقعه غدیر خم و انتخاب حضرت علی(ع) از سوی پیامبر اسلام و پس از آن رویداد ثقیفه اشاره کرده و گفت اگر علی به خلافت می رسید جامعه نمونه اسلامی با حکومت عدل علوی متبلور می شد.

او با اشاره به نهج البلاغه و سخنان گهربار آن حضرت، جامعه دینی را از سوی منافقین و کفار همواره در خطر فتنه و توطعه برشمرد و راهکار امیرالمومنین را در رفع این خطرات، افزایش شناخت و آگاهی مردم و در نهایت بصیرت افزایی دانست.

شهردار منطقه ۵ با ذکر این جمله از امام خمینی(ره) که «نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد» گفت: همه موظف هستیم دقت کنیم نااهلان سرکار نیایند و انقلاب دست نااهلان نیفتد. کسی که مسوولیتی قبول می کند باید آرمان های امام راحل و انقلاب را قبول داشته باشد.

گودرزی گفت: وظیفه یکایک شهروندان هست که دیگران را مجاب کنند به کاندیدای اصلح در مسیر انقلاب و امام رای دهند

او با ذکر اهمیت انتخابات، بر شناخت نقش و قدرت مردم در انتخاب سرنوشت کشور اشاره کرد و گفت:. باید کسانی را انتخاب کنیم که آرمان های انقلاب، سیاست ها و مبانی جمهوری اسلامی را قبول داشته باشد. کارنامه کاندیداها، اطرافیان آنها و نوع تبلیغاتشان مشخص می کند چه کسی اصلح هست.

گودرزی در خاتمه با اشاره به تحول شگرف در مدیریت جدید شهری با تاکید بر حمل و نقل عمومی گفت: شهریور ۱۴۰۰ در حدود ۸۰۰ اتوبوس فعال در شهرداری داشتیم. در این دوره جدید قرارداد ۲۵۰۰ اتوبوس با تولید کنندگان داخلی و به همین میزان اتوبوس برقی با چین منعقد شد تا هوای شهر را تمیزتر و حمل و نقل شهروندان را آسوده تر کنیم. همچنین ۶ ایستگاه مترو و ۲ ورودی ایستگاه و ۱۱ کیلومتر خط مترو در منطقه ۵ به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 56738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =