اجرای عملیات پیاده‌رو سازی در خیابان مخبر

شهردارمنطقه ۱۴ از اجرای عملیات پیاده‌روسازی و جدول گذاری در محلات و معابر منطقه درراستای عملیاتی شدن طرح خدمت بر اساس اولویت بندی خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی با اشاره به ارتقاء کیفیت و مناسب سازی پیاده روهای منطقه به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبایی بصری در دستور کار است، افزود: در حال حاضر، عملیات پیاده رو سازی از جمله در خیابان مخبر با توجه به مطالبه شهروندان با فوریت انجام شد.

وی افزود: بر این اساس بیش از ۵ هزار متر طول عملیات نهر و جدول گذاری در بسیاری از خیابان ها از جمله سرلکی، عطایبی، ولیعصر غربی و ... انجام شده است.

وی با بیان اینکه این فعالیت ها با رضایتمندی ساکنان و اهالی محلات همراه بوده است، گفت: پیاده رو سازی و ایجاد فضای مناسب برای عابران پیاده از لحاظ زیبا سازی شهری وهمچنین تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

شهرابی یاداورشد: از این رو وبا رصد وبازدیدهای کارشناسان، بهسازی و استانداردسازی پیاده‌ روها درراستای طرح خدمت و برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان انجام می شود.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 56739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =