احداث ۲۹ هزار متر مربع معابر جدید در غرب تهران

شهردار منطقه۲۲ گفت: با تلاش معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ عملیات احداث معابر به مساحت ۲۹ هزار و ۶۷۲ متر مربع در قالب ۶ معبر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی اظهارداشت: در حوزه رسیدگی به معابر شهری در این منطقه عملیات عمرانی در دو قالب به اجرا در می آید؛ بخشی از عملیات در زمینه نوسازی معابر و بخش دیگر در زمینه احداث معابر جدید است که این اقدام متفاوت تر از سایر مناطق ۲۲گانه شهر تهران است.

وی افزود: ۶ معبر احداث شده به طول ۳ هزار متر در مساحت ۲۹ هزار و ۶۷۲ متر مربع است که برای این میزان مساحت ۵ هزار و ۱۱۴ تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.

نصرتی ادامه داد: معبر خادمین به طول ۶۵۰ متر عرض بیش از ۸ متر در مساحت ۵هزار و ۵۲۵ متر مربع با میزان آسفالت یک هزار و ۱۶۱ تن، رینگ جنوبی مروارید شهر به طول ۵۰۰ متر به عرض ۹ متر در مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع با میزان ۸۱۹ تن آسفالت و معبر فراهانی به طول ۱۲۵ متر به عرض بیش از ۱۱ متر در مساحت یک هزار و ۴۳۷ متر مربع با میزان ۵۳۸ تن آسفالت مورد احداث و بهره برداری قرار گرفته است.

شهردار منطقه۲۲ خاطرنشان کرد: معبر آینده به طول ۳۰۵ متر به عرض ۱۲ متر در مساحت سه هزار و ۶۶۰ متر مربع به میزان یک هزار و ۸۳ تن آسفالت، معبر سید علی به طول ۳۰۰ متر در عرض ۱۰ متر به مساحت سه هزار متر مربع به میزان ۴۶۵ تن آسفالت و معبر تریتیوم به طول یک هزار و ۱۰۰ متر با عرض بیش از ۱۰ متر در مساحت ۱۱ هزار و ۵۵۰ متر مربع با یک هزار و ۴۵ تن آسفالت مورد احداث و بهره برداری قرار گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به احصای پروژه‌های کوچک مقیاس محله ای پس از ثبت پیشنهادات شهروندان منطقه۲۲ در سامانه من شهردارم ۲ و اجرای طرح تحول بیست‌گانه در منطقه، عنوان کرد: سایر معابر خاکی منطقه ۲۲ نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مورد احداث قرار خواهد گرفت که براساس اولویت بندی کارشناسان معاونت فنی و عمرانی منطقه مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 56740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =