آموزش مفاهیم اولیه محیط زیست به کودکان شهر با زبانی ساده و قابل فهم در موکب عید غدیر منطقه۱۲

غرفه محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری منطقه١٢ تهران درجشن بزرگ عید غدیرخم و میهمانی ١٠ کیلومتری، با ارائه خدمات متنوع و جذاب ازجمله برگزاری مسابقات نقاشی، ورزشی، محیط‌زیستی، بازی و سرگرمی و... با استقبال خوب شهروندان همراه بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه دوازده، با بیان اینکه برای داشتن آسمان آبی و دنیایی سبز و سرزنده و دور از مسائل زیست‌محیطی، نیازمند افزایش دانش و آگاهی اقشار مختلف جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان هستیم، افزود: یکی از این فرصت‌ها، راه‌اندازی غرفه‌های آموزشی متنوع دراعیاد و مناسبت‌های طول سال و در نقاط مختلف شهر است که شهروندان نمونه آن را امسال با موضوع محیط‌زیست درجشن بزرگ عید سعید غدیرخم و میهمانی ١٠ کیلومتری مشاهده کردند و بحمدالله مورد استقبال خانواده‌های تهرانی به‌ویژه کودکان و نوجوانان نیز قرارگرفت.

‌سعید شیرازی، رئیس اداره محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری منطقه١٢ نیز دراین‌باره گفت: بدون تردید جنس کار و برنامه‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان، متفاوت‌تر نسبت به گروه‌های سنی بزرگسال است، بنابراین درغرفه محیط‌زیست در مسیر میهمانی بزرگ عید غدیرخم تلاش شد تا این اقشار با زبانی ساده و قابل‌فهم و با ابزارهای جذاب ازجمله برپایی مسابقات متنوع و پرجایزه مانند نقاشی، دانش و سرگرمی، ورزشی و... با مفاهیم اولیه محیط‌زیست و اهمیت آن در زندگی و حیات انسان‌ها آشنا شوند.

‌گفتنی است؛ غرفه محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری منطقه١٢ تهران از ساعت ١٧ بعد از ظهر تا ساعت ٢٢ شب، درمسیر١٠ کیلومتری عید بزرگ غدیرخم برپا بود و متصدیان مربوطه به‌منظور تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به حفظ و نگهداشت محیط‌زیست، هدایا و جوایز ارزنده‌ای را میان آنان توزیع کردند.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۱
کد خبر: 56752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =