پروژه‌های من شهردارم با ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار در اولویت اجرا است

پروژه‌های من شهردارم با اختصاص ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار در اولویت اجرایی معاونت‌های منطقه یک قرار گرفت و تا پایان مردادماه به اتمام می‌رسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: پروژه‌های من شهردارم ، با نظرسنجی از شهروندان در دی ماه سال گذشته احصا و بیش از ۱۲۰ پروژه از جمله ۱۷ پروژه احداثی و ۱۰۴ پروژه توسعه محله ای در لیست برنامه‌های منطقه یک قرار گرفت.

او افزود: منطقه یک در طرح من شهردارم، با اختصاص ۳۴۰ میلیارد تومان، بالاترین اعتبار بودجه‌ای بین مناطق ۲۲ گانه را دارد و از ابتدای سال جاری با تاکید بر سرعت بخشی به آنها با جدیت در حال پیگیری و پیشرفت است.

صباغ به پروژه‌های احداثی این طرح اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۷ پروژه احداثی در منطقه در حال کار است که مجموعه ورزشی ازگل، مجموعه ورزشی قیطریه و سرای محله باغ فردوس از جمله پروژه‌های مهم احداثی است که در طرح من شهردارم ۲ مطرح و با سرعت در حال اجرا هستند و همچنین پروژه رها شده مجموعه فرهنگی قائم نیز که به درخواست شهروندان، جهت تکمیل در اولویت اجرا قرار گرفت اکنون عملیات عمرانی آن به اتمام رسیده است.

او پروژه های توسعه محلی را ۱۰۴ پروژه دانست و گفت: در این حیطه نیز ۳۵ پروژه عمرانی، ۸ پروژه ترافیکی و ۶۱ پروژه خدمات شهری و محیط زیست قرار دارد که می توان به آسفالت معابر، نهرسازی، بهسازی زمین های ورزشی، آب نماها، سرویس های بهداشتی، خشکه چینی و اصلاح هندسی های ترافیکی اشاره کرد.

انتهای پیام/

۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 56774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =