برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز شمیران نو

شهردار ناحیه ۷ منطقه ۴ تهران از اجرای آرای کمیسیون های ماده صد در خصوص تخلفات ساختمانی خبر داد و گفت: با هرگونه تخلف ساختمانی که باعث به خطر افتادن جان شهروندان و ایجاد بی نظمی شود با جدیت برخورد می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، نورعلی توحیدلو با اعلام این خبر و با اشاره به تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز خطرساز گفت: امر تخریب و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز نیازمند حمایت های بیشتر دستگاه های قضایی و انتظامی است تا با قاطعیت با اینگونه اقدامات غیر قانونی و ساخت و سازها برخورد شد.
شهردار ناحیه ۷ منطقه ۴ با اشاره به تخریب یکی از ساختمان های پر خطر و غیر مجاز محله شمیران نو بیان کرد: یکی از تخلفاتی که در سنوات گذشته باعث نارضایتی شهروندان محله شمیران نو شده بود، ساخت و ساز غیر مجاز ملک مسکونی در این محله بود.
توحیدلو اضافه کرد: با توجه به دستور شهردار محترم منطقه ۴ مبنی بر برخورد جدی با اینگونه ساخت و سازها، ضمن قدردانی از حمایت های دستگاه های قضایی و نیروهای انتظامی، با اخذ مجوزهای قانونی و بر اساس رای کمیسیون ماده صد نسبت به تخریب این ملک و رفع خلاف اقدام شد.
او ضمن هشدار به شهروندان منطقه ۴ مبنی بر عدم خرید املاک فاقد سند و پایانکار ساختمانی افزود: برخی از افراد سودجو با فروش املاک فاقد ایمنی و سند مالکیت، ضمن به خطر انداختن جان شهروندان مشکلات عدیده را برای شهر و شهروندان ایجاد می کنند و لازم است از خرید و فروش اینگونه املاک جلوگیری کرد.
شهردار ناحیه ۷ منطقه ۴ خاطر نشان کرد: با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و پر خطر با جدیت برخورد می شود.

۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
کد خبر: 5678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =