مرمت و نوسازی جدول معابر در شهرک شهید باقری منطقه ۲۲

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه عملیات نصب جدول در معابر فاقد جدول و انهار به شکل ویژه به اجرا در می‌آید؛ گفت: عملیات مرمت، بهسازی و نصب جداول در معابر ناحیه پنج منطقه آغاز شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، رضا ایرانشاهی اظهار کرد: برخی از فعالیت‌های عمرانی در محلات منطقه در قالب پروژه‌های کوچک مقیاس انجام می شود. در این طرح و در ادامه جدول گذاری در معابر تازه تاسیس منطقه، عملیات بهسازی جداول در شهرک شهید باقری به منظور هدایت آبهای سطحی، ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان با همکاری شهرداری ناحیه ۵ منطقه انجام و جداول معابری که نیازمند مرمت و تعویض نیز می باشند، نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: عملیات مرمت و نوسازی جداول، انهار و کانیوها به شکل ویژه در دستور کار این معاونت قرار دارد و تمامی نواحی ششگانه به شکل روزانه محلات ۱۲گانه منطقه را مورد پایش قرار می دهند و پس از بررسی های لازم نقاط مورد نیاز برای مرمت شناسایی شده و سپش اقدامات عمرانی مورد نیاز در انها صورت می گیرد.

ایرانشاهی اضافه کرد: یکی از پروژه های عمرانی مربوط به احداث معابر، جدول گذاری در حاشیه معابر است و بیشترین حجم عملیات جدول گذاری در محلات تازه تاسیس منطقه تا به امروز بوده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۲ تصریح کرد: در سال گذشته حجم قابل توجهی از جدول گذاری ها در سطح معابر منطقه به اجرا در آمد و در ادامه فرآیند اجرای فعالیت های عمرانی و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان، عملیات جدول گذاری معابر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 56865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =