نوآوری در بازسازی و روسازی ایستگاه‌های بی‌.آر.تی پهنه جنوب پایتخت

شهردار منطقه ۱۶ از اجرای طرح بازسازی و روسازی ایستگاه‌های بی آر تی با استفاده از روش‌ جدید روسازی بلوکی (block paving) یا بتن مسلح در خط ۴ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ، محمدامین سالاری پور شهردار این منطقه از آغاز عملیات بازسازی و نوسازی ایستگاه بی آرتی در بزرگراه در محدوده بزرگراه بعثت سابق حدفاصل ایستگاه روغن نباتی و میدان بهمن خبر داد و افزود : یکی مشکلات شهروندان در محلات پهنه جنوب  نبود ایستگاه بی آرتی بود و شهروندان محله نازی آباد برای دسترسی به ایستگاه بی آرتی مجبور بودند مسافت بسیار زیادی را طی کنند.

شهردار منطقه ۱۶  با اشاره به قرار گیری این ایستگاه در مسیر خط ۴ سامانه تندروی اتوبوس های شهری ادامه داد : خط ۴ سامانه اتوبوس تندروی تهران با طول ۲۲ کیلومتر و۲۴ ایستگاه یکی از طولانی‌ترین خطوط BRT است که جنوب پایتخت را به شمال متصل و تعداد زیادی از مسافران را روزانه جابجا می کند.

وی گفت: در بازدیدهای میدانی از محلات و گفت و گو با معتمدین محلات یکی از مطالبات شهری ، رفع معضل چند ساله شهروندان در این موضوع بود که با پیگیری و بررسی کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک، موانع مرتفع و هماهنگی های لازم جهت احداث این ایستگاه از سوی منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 56868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =