تعویض ۳۰۰مخزن زباله مکانیزه در محدوده بازار تهران

پایش میدانی محور١۵ خرداد و بازار بزرگ تهران با حضور فرزاد هنرور، معاون‌خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه١٢، شهرداران و مدیران خدمات شهری نواحی٢و٣ با هدف تعویض مخازن زباله مکانیزه و شناسایی مشکلات برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ در بازدید میدانی که طول محورخیابان ١۵ خرداد و بازار بزرگ تهران ازچهارراه گلوبندک، ناصرخسرو تا چهارراه سیروس در محدوده خدمات‌رسانی نواحی ٢ و ٣ این منطقه مورد پایش قرار گرفت، وضعیت مخازن مکانیزه زباله، باغچه‌ها و گلدان‌های گل و گیاه، نمای دیواره‌ها، جداره‌ها و کافوها، شناسایی زوائد و موانع شهری و سدمعبری‌های صنفی و شغلی به دقت مورد ارزیابی مسئولان شهرداری منطقه دوازده قرار گرفت و در ادامه برای رفع برخی از کمبودها و مشکلات شناسایی شده، دستورات لازم صادر شد.

‌فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه١٢ تهران، دراین باره گفت: پس از این بازدید مقرر شد تا در اولین فرصت نسبت به رنگ‌آمیزی پایه چراغ‌های روشنایی، تعویض تعداد ١٩ مخزن زباله مکانیزه، احیاء و بازپیرایی گلدان‌های کاج در محور بازار تهران و ١۵ خرداد اقدام شود.

‌گفتنی است؛ محور ١۵ خرداد و بازار بزرگ تهران بیش از ١۵ نفر کارگر خدمات شهری ثابت و مستقر دارد که وظیفه نظافت، پاکیزگی و جارو، جمع‌آوری زباله و آشغال کف معابر و پیاده‌روها را بر عهده‌دارند.

انتهای پیام/

۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 56894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =