حفظ و توسعه فضای سبز منطقه ۴ در سایه بحران آب

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۴ از بهبود وضعیت آبرسانی به فضاهای سبز باغ پرندگان و سطح ناحیه ۸ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ لیلا حبیبی در این خصوص اظهار داشت: به منظور صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آبی، عملیات حفاری و لوله گذاری مسیر آبرسانی به فضاهای سبز باغ پرندگان در حال اجراست.
وی در این باره گفت: عملیات حفاری و لوله گذاری مسیر آبرسانی باغ پرندگان به طول ۱۵۰۰ متر با استفاده از لوله پلی اتیلن ۱۱۰ در حال اجرا می باشد که انتقال آب از مخزن جدیدالاحداث بوستان بانوان به مخزن باغ پرندگان انجام می شود.
رئیس اداره فضای سبز تصریح کرد: لوله گذاری مسیر آبرسانی مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی جدیدالاحداث صلح و دوستی به طول ۵۰۰ متر و رینگ آن به مخزن شلمچه جهت آبرسانی به فضاهای سبز کوی دانشگاه امام حسین (ع)، بوستان صلح و دوستی و تقاطع بلوار باباییان تا دانشگاه شهید عباسپور و بوستان های حاشیه نیز در حال اجرا می باشد.
حبیبی در پایان با اشاره به اهمیت موضوع آب خاطرنشان کرد: ضرورت صرفه جویی در منابع آبی به ویژه در بحث آبیاری فضای سبز شهری با استفاده از روش های نوین آبیاری و استفاده از آب خام می تواند اثرهای مثبتی را به همراه داشته باشد و این مجموعه از شهرداری تمام تلاش خود را جهت بهبود وضعیت آبیاری و صرفه جویی در مصرف آب به کار خواهد برد.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 56952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =