برگزاری بیش از ۲۰۰ کارگاه آموزشی سلامت‌محور در منطقه ۱۳

۲۰۰ کارگاه و کلاس آموزشی سلامت‌محور در سه ماهه اول سال جاری در محلات منطقه برگزار شده و این روند در فصل تابستان سال جاری ادامه دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: اداره سلامت منطقه در راستای تحقق شعار حال خوب ساختنی است و با هدف ارتقای سطح سواد سلامت شهروندان منطقه، اقدام به برگزاری کلاسها وکارگاه های آموزشی  با ۱۹ سرفصل کلی کرده است.
وی، آشنایی با انواع بیماریها و پیشگیری از ابتلا به آنها، ایمنی در زندگی، تغذیه سالم ، فعالیت جسمانی، دوری جستن از مصرف سیگار و قلیان، مهارتهای زندگی، سلامت اجتماعی، روان، معنوی و جسمی، خودمراقبتی سالمندان، افراد دارای معلولیت بهداشت و مراقبت از سالمندان،افراد دارای معلولیت ،جوانی جمعیت و خود مراقبتی کودکان، نوجوانان، جوانان و بانوان از عناوین و موضوعات کارگاه و کلاس های آموزشی سلامت محور برشمرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ اظهار داشت: این کارگاه ها بیش از ۲۰۰ اجرا داشته و برای تعداد بیش از ۱۲،۰۰۰ نفر از شهروندان برگزار شده است. مشارکت کنندگان در این کارگاه ها علاوه بر عموم شهروندان،اعضای کانونهای سلامت محور و همچنین برخی از موسسات و مراکز بهداشت بوده اند.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 56967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =