اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی در معابر منطقه ۱۲

با تلاش عوامل اجرایی و اکیپ اتلاف جانوران موذی معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه١٢ تهران، محل زیست و کلونی‌های موش‌ها، درطول مسیر چند کیلومتری چهار راه سرچشمه تا چهار راه سیروس شناسایی و بلا فاصله لانه‌کوبی، مسدود و طعمه‌گذاری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه گفت: همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر و انجام امور مختلف ازجمله، لایروبی و رسوب‌برداری کانال‌ها، جمع‌آوری زباله، پاکسازی جداره‌ها و نازیبایی‌ها، شست و شو مخازن مکانیزه و زیر مخزنی‌ها و... عوامل اجرایی واکیپ اتلاف جانوران موذی نیز به شکل روزانه درسطح معابر سطح نواحی شش‌گانه، حضوریافته و با شناسایی محل تردد، کلونی‌ها و محل زیست موش‌ها، ضمن لانه کوبی و مسدودکردن مسیر تردد این جانوران درحاشیه جوی‌ها و معابر، نسبت به طعمه‌گذاری این محل‌ها اقدام می‌کنند.

هنرور یادآوری کرد: مهمترین عامل درکنترل و مهار جانوران موذی شهر، حفظ و پاکیزگی کوچه و خیابان‌ها، رعایت نکات بهداشتی و عدم رهاسازی انواع زباله به‌ویژه باقیمانده غذا و خوراک در سطح معابر و کانال هاست، بنابراین برای حل و کاهش اینگونه مشکلات در شهر نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر شهروندان درحفظ و نگهداشت شهر هستیم.

انتهای پیام/

                                                                                                                                                       

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۴
کد خبر: 56972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =