بازسازی دریچه‌های فاضلاب معابر منطقه ۱۲

عوامل شهرداری منطقه١٢، اقدام به رفع خطر دریچه‌های شکسته شده معابر منطقه در راستای جلوگیری از بروز خطرجانی و خسارت مالی برای شهروندان کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ عوامل شهرداری این منطقه، دربازدید شبانگاهی گذشته درمحدوده معابر منطقه متوجه گودالی می‌شوندکه به طرز مشکوکی دریچه آهنی آن شکسته، یا سرقت شده بود و جان موتورسواران عبوری را به طور جدی تهدید می‌کرد، بنابراین با توجه به اهمیت موضوع، ضمن نصب علائم هشداردهنده در اطراف چاله به‌منظور آگاهی موتورسواران و شهروندان از خطر پیش‌رو، با اعزام فوری اکیپ فوریت‌های ١٣٧ در محل و انجام جوشکاری و تعمیر دریچه آب‌های سطحی، این خطرجانی در کم‌تر از ١٠ دقیقه برطرف و معبر برای عبور و مرور موتورسیکلت‌ها ایمن‌سازی شد.

‌فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه١٢ تهران، دراین باره گفت: خوشبختانه با استمرار گشت‌های میدانی روزانه و شبانه درسطح نواحی شش‌گانه، موانع خطرساز با سرعت و دقت بیشتری رفع می‌شوند. نمونه آن مرمت و بازسازی دریچه‌های خسارت دیده سطح معابر است که اگر به موقع شناسایی و تعمیر نشوند، دراوقات شبانگاهی و تاریکی هوا جان بسیاری از موتورسواران و حتی رهگذران را نیز به خطر می‌اندازند، براین اساس طرح شناسایی و رفع اینگونه موانع خطرناک پیوسته در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۴
کد خبر: 56973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =