ایران در دولت آقای روحانی تا مرز تحقیر ملی پیش رفت/ تقدیر از شهرداری تهران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنزین ندادن به هواپیمای وزیر امور خارجه در آلمان و اقدامات خصمانه آمریکا تا مرز تحقیر ملی و شهادت سردار شهید سلیمانی و روزهایی که حتی نتوانستیم یک بشکه نفت صادر کنیم، از جمله مواردی بود که در دولت آقای روحانی اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در دویست و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه انتخاب بین دولت سوم روحانی و دولت دوم رئیسی است، اظهار کرد: بررسی دو دوره ریاست آقای روحانی و سه سال دوره شهید رئیسی بسیار راهگشا خواهد بود. بنزین ندادن به هواپیمای وزیر امور خارجه در آلمان و اقدامات خصمانه آمریکا تا مرز تحقیر ملی و شهادت سردار شهید سلیمانی و روزهایی که حتی نتوانستیم یک بشکه نفت صادر کنیم، از جمله مواردی بود که در  دوره دولت آقای روحانی شاهد بودیم.

وی افزود: ایران در دوره رییس جمهور شهید با تمام کشورها ارتباط برقرار کرد و به طرف یک ارز مشترک حرکت کرد. باید تمام این موارد را مدنظر قرار داد تا انتخاب مان بتواند نقش بزرگی در توسعه و پیشرفت ایران بر اساس کارنامه موفق شهید رئیسی داشته باشد.

سروری با بیان اینکه آقای پیرهادی در دو سال قبل مباحث زیادی را در مورد پایانه شرق مطرح کرد، یادآور شد: خرسندیم که اقدامات این پایانه در دوره ششم به نتیجه رسید و راه اندازی شد. پایانه شرقی مترو و تراموا هم در این محل واقع شده است. پایانه از سال ۸۹ آغاز و در دوره قبل متوقف شد اما در این دوره خوشبختانه فاز اول به بهره برداری رسید. این پایانه ظرفیت جابجایی ۱۰ میلیون مسافر را دارد و می تواند یکی از مترقی ترین پردیس های مسافربری باشد.

وی ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر برای پیگیری این طرح، گفت: مدیران شهرداری نیز با تلاش و کوشش مضاعف موفق شدند طرح را به نتیجه برسانند که تلاش آنها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 56979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =