مناسب سازی سرای محلات ویژه معلولین در منطقه ۳

به منظور تکریم معلولین و ایجاد فضای مناسب جهت خدمت رسانی بهتر به این قشر از جامعه، مناسب سازی ساختمان سرای محلات دوازده گانه منطقه سه در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳،  "غلامحسین خدابخشیان" شهردار ناحیه یک این منطقه با اشاره به لزوم توجه ویژه به شهروندان معلول و فراهم نمودن شرایط مناسب تردد آنها گفت: دسترسی عادلانه همه اقشار جامعه به خدمات اجتماعی و فرهنگی در راستای تحقق شعار شهرداری تهران مبنی بر "تهران، شهری برای همه"، مناسب سازی اماکن و فضاهای عمومی این منطقه برای دسترسی آسان جانبازان و معلولین به امکانات موجود در معابر و اماکن تجاری و اداری و ... اجرا شد.

او در این باره توضیح داد: در همین راستا، رمپ در ورودی ساختمان سرای محله آرارات احداث شد و نصب میله های دستگرد در سالن و آسانسور، نصب تابلو راهنمای طبقات به خط بریل و حسگر کف زمین ویژه معلولین، مناسب سازی ورودی سرا و هدایت کفپوش نابینایان در پیاده رو، تابلوی پارک ویژه معلولان و فلزی و شکل برای پل ورودی سرا در این سرای محله اجرا خواهد شد.

مناسب سازی سایر سرای محلات دوازده گانه منطقه سه ویژه معلولین در ادامه سیاست های شهرداری تهران برای دستیابی شهری دسترس پذیر انجام خواهد شد.

۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 5704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =