نقش تعاملات سازمانی در بهبود عملکرد کارکنان

صبح روز گذشته مدیر کل سرمایه‌ انسانی شهرداری ‌تهران به همراه جمعی از معاونین و مدیران در شانزدهمین برنامه ملاقات خود با کارکنان، پاسخ‌گوی درخواست‌ کارکنان متقاضی بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل سرمایه ‌انسانی شهرداری ‌تهران، همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی و در راستای تکریم و تسریع در رسیدگی به مشکلات و مطالبات کارکنان، مدیرکل و جمعی از معاونان و مدیران مجموعه در شانزدهمین برنامه ملاقات با کارکنان، پاسخ‌گوی درخواست تعدادی از همکاران گرامی بودند.

وی در این برنامه با تأکید بر نقش تعاملات سازمانی در بهبود عملکرد کارکنان گفت: افزایش مشارکت کارکنان، بهره‌وری، وفاداری و نوآوری از نتایج ارزنده تعاملات سازمانی می‌باشد.

مدیر کل سرمایه انسانی ایجاد فرصت‌های همکاری و تیمی و آموزش مهارت‌های کار گروهی در کارکنان  را از عوامل و راه‌های افزایش و بهبود تعامل درون سازمانی عنوان کرد.

به گفته مردانی فراهم‌سازی محیط کاری مناسب در راستای اشاعه و ترویج تعاملات سالم در پیشبرد اهداف سازمانی مؤثر و ضروری به شمار می‌رود.

گفتنی است در این برنامه همکاران متقاضی به‌صورت مستقیم مسائل و دغدغه‌های خود را با مدیرکل و معاونین مطرح کردند و مدیر کل سرمایه انسانی ضمن بررسی موارد مطروحه و ارائه رهنمودهای لازم، پیگیری فوری درخواست حاضرین را به معاونین خود واگذار کرد.

این گزارش می‌افزاید؛ همکاران محترم می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه ملاقات مردمی در پرتال اینترانتی شهرداری تهران، اداره کل سرمایه انسانی و یا مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران مراجعه و با نام کاربری خود وارد سامانه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند تا بر اساس نوبت، به درخواست ایشان رسیدگی شود.

شایان ذکر است پس از ثبت درخواست از سوی کارکنان، موارد مطروحه از سوی کارشناسان بررسی و راهنمایی‌های لازم انجام و در صورت نیاز به ملاقات با مدیرکل اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: 57046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =