بازدید جمعی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

قائم مقام دبیر شورا و رئیس مرکز رصد شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با همراهی جمعی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ،دکتر مسعود فیاضی قائم مقام دبیر شورا و رئیس مرکز رصد شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با همراهی جمعی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.
فیاضی در پایان این بازدید گفت:آشنایی با سابقه و تاریخ کشور برای نسل های جدید ضرورتی جدی است چرا که این ها جزو هویت ملی ما محسوب می شوند  و اگر ما از این سابقه و تاریخ ملی خودمان غافل شویم نسلی ابتر و بی عقبه خواهیم داشت.
قائم مقام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با اشاره به جوهره دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تمایز آن با سایر انقلاب ها و جنگ های دنیا گفت: این مجموعه ملی با بهره گیری از ابزار هنر و رسانه و فناوری های روز دنیا به هر دو جنبه تاریخی و جوهره دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به زیبایی پرداخته و این را در منظر و دید نسل جوان جامعه قرار داده است.
وی در پایان با تاکید بر لزوم شناخت مخاطب و بروزرسانی پیاپی مفاهیم اراءه شده در موزه گفت: امیدواریم با تلاش مستمر و مجاهدانه مدیران و مسئولان این مجموعه شاهد موفقیت های بیشتر در جهت جذب حداکثری نسل جوان به مفاهیم و ارزش های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/
 

۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 57048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =