بازنشستگان سرمایه‌های عظیم سازمان‌ها هستند

مراسم روز خانواده، تکریم و تجلیل از بازنشستگان و خانواده های آنها با حضور معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، شهردار و مدیران منطقه۲ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در آیین تجلیل و تکریم  بازنشستگان گفت: بازنشستگان گنجینه ای بزرگ از تجربه و تخصص بوده و باید همواره مورد احترام و عزت قرار گیرند. بی شک دوران بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی است و امیدواریم از تجربیات بازنشستگان که سرمایه های معنوی هستند بیشتر بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه حفظ شأن و مقام بازنشستگان از جایگاه بالایی برخوردار است که باید برای نسل حاضر جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود، گفت: بازنشستگان، یادگاران خدمتگذاری در جامعه هستند و تجلیل از این قشر و گرامیداشت سالیان خدمت رسانی آنها به جامعه یک امر ضروری است.  

صالحی با اشاره به اینکه امروزه به رغم پیشرفت علوم و فنون، همچنان منابع انسانی به عنوان با ارزش ترین دارایی و مهمترین سرمایه در سازمانها محسوب  می شوند، گفت: موفقیت سازمان‌ها مرهون تلاش و زحمات نیروی انسانی است که با تجربه و مهارتی که درطول دوران خدمت کسب کرده، به طور فزاینده رشد یافته و در ارزش افزایی سازمان موثر واقع می شوند.                                                                

شهردار منطقه اضافه کرد: اگر امروزه از توسعه خدمات شهری در بخش های مختلف به افتخار یاد می شود این امر در سایه تلاش و همت همکاران و به ویژه بازنشستگان به دست آمده است که این امانت گرانبها از آنان به ما رسیده است.

به گفته وی نسل امروز باید قدردان زحمات و تلاش این عزیزان در جامعه باشند و روز تکریم از بازنشستگان بهترین فرصت برای ارج نهادن به خدمات آنان است.

مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران با تاکید بر نقش و جایگاه بازنشستگان به عنوان پیشکسوتان حوزه شهری اظهار کرد: نام‌گذاری شایسته چنین روزی در تقویم رسمی کشور به آن سبب است که در خلال مسائل و موضوعات متنوعی که به طور روزمره با آنها سروکار داریم، یادمان نرود که بازنشستگان، سرمایه‌های ارزشمندی هستند که نقش مهمی در پیشبرد برنامه های سازمان داشتند.

وی افزود: یاد کردن از پیشکسوتان و بزرگان در دین ما تاکید شده و این نشست اتفاق بسیار خوبی  است که به همت شهرداری منطقه۲ رقم خورد و این فرصت فراهم شد تا درخدمت همکاران بازنشسته و خانواده آنها باشیم.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 57049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =