تشکیل شورای مادران در محله دوستدار کودک منطقه ۱۳

آئین بازگشایی اتاق مادر و کودک با حضور مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳، رئیس اداره آموزش‌های شهروندی منطقه۱۳، همراه با اجرای گروه‌های هنری ویژه کودکان در فلکه دوم نیروی هوایی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مهدی امیری مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در مراسم بازگشایی اتاق مادر و کودک بر استفاده از ظرفیت بانوان جهت راهبری و هدایت برنامه های حوزه کودک تاکید کرد و گفت :شورایی متشکل از مادران ساکن منطقه تشکیل شود تا حاضران نیاز های خود را مطرح کنند.
وی افزود: در این جلسات ، مادران با توجه به داشته ها و توانمندی های خود ، نسبت به رفع مشکلات و معضلات حوزه کودک همفکری و تلاش می کنند.
علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده برای آسایش بانوان دارای فرزند خردسال، فضایی در محوطه داخلی بوستان فلکه دوم نیروی هوایی به طول ۳۰ مترمربع برای ایجاد اتاق مادر و کودک در نظر گرفته شد که امروز با حضور مدیر کل آموزش های شهروندی بازگشایی شد.
وی اظهار داشت: این اتاق به دو قسمت تقسیم بندی شده که یک قسمت آنن  امکاناتی نظیر فضای شست‌وشو ، فضای استراحت و فضای بازی کودکان در نظر گرفته شده و قسمت دیگر آن به آموزش و نگهداری از کودکان بالای سه سال با حضور مربی و کارشناس کودک  اختصاص دارد .

ژولیده ادامه داد: اتاق مادر و کودک طبق برنامه ریزی انجام شده، در ساعات مشخصی از روز،خدمات مناسبی ارائه و مهارت های خلاقیت  ویژه کودکان آموزش داده می شود.

همچنین، احمدی، رئیس اداره آموزش شهروندی منطقه خاطر نشان کرد: خوشبختانه در بدو افتتاح این مرکز استقبال خوبی از سوی خانواده انجام شد که در نظر داریم برنامه های آموزشی خوبی در این محل با تکیه بر عنصر خلاقیت اجرا کنیم.
انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 57099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =