تنفس آلوده‌ترین هوا در منطقه ۱۱ پایتخت

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوا در حال حاضر روی عدد ۹۵ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.

به گزارش شهر، تهران در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۱۵۵ کیفیت هوای ناسالم را تجربه کرد و امروز- جمعه ۱۵ خرداد- کیفیت هوا قابل قبول است و شاخص آلودگی هوا روی عدد ۹۵ قرار دارد.

با وجود ثبت هوای قابل قبول در ۱۴ ایستگاه، هم‌اکنون ایستگاه سرخه‌حصار در منطقه ۱۳ با ثبت شاخص ۳۸ هوای پاک و پارک رازی در منطقه ۱۱ با ثبت شاخص ۱۵۲ هوای ناسالم را نشان می‌دهند. همچنین ایستگاه پیروزی در منطقه ۱۳ عدد ۱۰۳، شادآباد در منطقه ۱۸ عدد ۱۱۳، شهرری در منطقه ۲۰ عدد ۱۱۲، شهرداری منطقه ۱۱ عدد ۱۰۴، شهرداری منطقه ۱۹ عدد ۱۰۵، شهرداری منطقه ۲۱ عدد ۱۱۵، میدان فتح در منطقه ۹ عدد ۱۱۹، پارک سلامت در منطقه ۱۷ عدد ۱۳۴ پارک شکوفه در منطقه ۱۴ عدد ۱۱۸، دانشگاه تهران در منطقه ۶ عدد ۱۱۵ و ژئوفیزیک در منطقه ۶ عدد ۱۰۳ و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را به ثبت رسانده‌اند.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوا، تهران از ابتدای سال تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۸۴ روزهوای قابل قبول، ۱۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم را تجربه کرده و این در حالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل مردم پایتخت ۸ روز پاک، ۷۸ روز قابل قبول، ۲۰ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم را تجربه کرده‌اند.

در یک هفته اخیر دو روز هوای قابل قبول و پنج روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 57128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =