برگزاری مراسم افتتاحیه دبیرخانه کانون نوجوانان منطقه ۶

معاون فرهنگی اجتماعی منطقه۶ ضمن اشاره به اینکه این منطقه برنامه‌های خاصی برای استفاده از پتانسیل «نوجوانان» در اداره محیط شهری خود دارند گفت: طرح‌های " شهرداران مدارس " و کانون‌های نوجوانان منطقه از شاخص‌ترین این طرح‌ها هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ مهدی بصیری در مراسم افتتاحیه دبیرخانه کانون نوجوانان این منطقه ضمن بیان این مطلب گفت: شهردار منطقه تاکید ویژه ای بر روی استفاده از پتانسیل های نسل نوجوان قلب تهران دارند بخصوص آنکه منطقه شش، به خاطر بافت خاصی که دارد منطقه ای محسوب می شود که اکثر ساکنان آن را سالخوردگان تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: در همین راستا شهردار منطقه، شماره تماس خود را در اختیار شهرداران مدارس قرار داده تا پیامک های خود در مورد مسایل منطقه و پیسنهادها در مورد اداره آن را برای وی ارسال کنند. در گام بعد خود مهندس روحانی، به عنوان شهردارمنطقه، مشکلات منعکس شده توسط شهرداران مدارس را به بخش های ذیصلاح ارجاع می دهد و از آنها گزارش می خواهد.

بصیری با بیان اینکه «کانون های نوجوانان» نیز مدلی از همین دست است تصریح کرد: تفاوت عملکرد این کانون ها با شهرداران مدارس در این است که در کانون ها، خود نوجوانان برای دوستان و سایر نوجوانان منطقه برنامه ریزی می کنند تا فعالیت های هنری و آموزشی و گردشگری و سایر برنامه هایی که می تواند اوغات فراغت آنها را پرکند را با همکاری شهرداری انجام دهند.

معاون فرهنگی اجتماعی منطقه۶، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰۰ مدرسه در مقاطع مختلف در این منطقه وجود دارد گفت: از طریق مدارس و سراهای محله به بیش از ۳۰۰ هزار نوجوان ساکن این منطقه اطلاع رسانی شده تا در صورت تمایل در کانون های نوجوانان منطقه ثبت نام کرده و در اداره محله زندگی خود و پرکردن اوقات فراغت دوستان و هم محله ای های خود مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 57177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =