اجرای ۸ پروژه زیباسازی در طرح "من شهردارم" منطقه ۲۰

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ از اجرای ۸ پروژه توسعه محلی در قالب پروژه من شهردارم در راستای زیباسازی فضای شهری خبر داد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ ابراهیم کوه نژاد گفت: به دنبال نظرسنجی از شهروندان در طرح من شهردارم  پروژه های توسعه محلی با عناوین دیوار رنگی و طرح آجر رنگی، ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و تامین روشنایی، سیمانکاری و رنگ آمیزی دیوار در دستور کار قرار گرفته است.

 کوه نژاد افزود: ۸ پروژه در قالب طرح من شهردارم در حوزه زیباسازی تعریف شده که با هدف توسعه و زیباسازی فضای شهری در جریان است و تاکنون بالغ بر ۲ مورد آن درحال انجام است.

 وی با اشاره به اینکه تا پایان شهریور ماه تمامی پروژه ها به اتمام می رسد، گفت: ۱۰۰۰ متر مربع سیمانکاری و رنگ آمیزی  دیوار بوستان بهار واقع در محله عباس آباد انجام شده و رنگ آمیزی جداره های شهری فلکه اول و سوم دولت آباد  نیز در حال انجام است.

 اجرای باتیس دیواری در خیابان های شهید غیوری جنوبی، ابن بابویه جنوبی، سرگرد محمدی و شهید رضازاده، اجرای دیوار رنگی و طرح آجر رنگی در محله ۱۳ آبان و همچنین ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و تامین روشنایی خیابان فدائیان اسلام در دستورکار قرار دارد. 

انتهای پیام/

۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 57196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =