لایحه تعیین حق بهره‌برداری غرف به تفکیک نوع کاربری در بازارهای میادین میوه و تره‌بار از یک فوریت خارج شد

همزمان با دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت لایحه اصلاحیه مصوبه تعیین حق بهره‌برداری غرف به تفکیک نوع کاربری در بازارهای میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی بررسی و با حداکثر آراء موافق از یک فوریت خارج شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی بختیاری زاده سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورا در جریان بررسی یک فوریت لایحه اصلاحیه مصوبه تعیین حق بهره برداری غرف به تفکیک نوع کاربری در بازارهای میادین میوه و تره‌بار و فرآورده های کشاورزی با بیان اینکه این اصلاحیه حذف تبصره یکم این مصوبه است، اظهار کرد: در تبصره یکم بیان شده تمامی غرف سازمان در سطح بازارها برای تعیین حق پایه مزایده باید به کارشناسی مجدد بروند.

وی افزود: با توجه به اینکه درصد حق مزایده از ۶۵ به ۵۵ درصد رسید و کارشناسی ها هزینه مضاعفی برای غرف ایجاد می کند، این درخواست مطرح شد تا تبصره یکم حذف شود و طبق روال گذشته مبنای پایه مزایده درصدی از مبلغ حق اجاره دوره قبل قرار بگیرد.

گفتنی است، یک فوریت لایحه اصلاحیه مصوبه تعیین حق بهره‌برداری غرف به تفکیک نوع کاربری در بازارهای میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی با حداکثر آراء موافق از یک فوریت خارج و مقرر شد به صورت عادی بررسی شود.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 57219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =