برگزاری جشنواره تفریحی_فراغتی بوستان بانوان منطقه ۲۱

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲۱ از برپایی پنج روزه جشنواره تفریحی_فراغتی در بوستان بانوان این منطقه از دهم الی چهاردهم تیرماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛"احمد بهشتی" گفت: جشنواره تفریحی_فراغتی با محوریت بوستان‌های بانوان در سطح مناطق ۲۲گانه و براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران درحال اجراست.

وی ادامه داد: در چهارمین روز از برپایی جشنواره تفریحی_فراغتی در بوستان بانوان منطقه ۲۱؛ استیج اجرای برنامه‌ در قالب "مولودی خوانی به همراه دف نوازی، پخش و همخوانی صلوات خاصه امام رضا(ع)، همخوانی صلوات امام حسین(ع)، اهدای جوایز و هنرنمایی دختران کاراته کار، مسابقات مهیج برای کودکان و بانوان" برپا شد.

بهشتی افزود: گذر صنایع دستی با هدف حمایت از مشاغل کوچک خانگی و کارآفرینان اجتماعی در قالب جانمایی بیش از بیست میز مستقر در معبر اصلی بوستان و مسیر جشنواره برپا بود. مرکز کوثر استقلال که در زمینه طراحی و دوخت پوشاک با برند جامینو درحال فعالیت است نیز در گذر فوق حضوری فعال داشت.

 وی همچنین تاکید کرد: گذر کودک با امکاناتی از جمله بازی‌های دوچرخه‌سواری، ترامپولین و سرسره بادی فعالیت داشت. استخرهای آب و توپ ویژه کودکان زیر ۶سال، طناب کشی، تنیس روی میز، دارت، شوت دارت، والیبال و بسکتبال برای تمامی سنین کودک و نوجوان درحال ارائه خدمت بود. گذر کودک همچنین دارای نقاشی صورت کودکان توسط طراح مهدکودک، میز نقاشی با رنگ انگشتی و رنگ آمیزی طرح های مشاغل بود.

بهشتی تشریح کرد: میزبانی بیش از ۲۵۰ بانو و دختر شهروند اعزامی از سوی مناطق یک، دو و شانزده از جمله اقدامات در روز چهارم جشنواره تفریحی_فراغتی بوستان بانوان منطقه ۲۱ بود، همچنین محله‌های ناحیه یک منطقه نیز نسبت به اعزام شهروندان اقدام کرده بودند.

لازم به ذکر است؛ پذیرایی از مدعوین و حاضرین در جشنواره تفریحی_فراغتی بوستان بانوان منطقه ۲۱ با هندوانه، آبمیوه‌های خنک، آب معدنی، کیک های یک نفره و شیرینی صورت گرفت.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
کد خبر: 57229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =