احداث کانیو کتابی و نهر روسی در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷، گفت: نهر فرسوده و روباز کوچه ملکی منشعب از خیابان شیخ محمدی در پی درخواست شهروندان در طرح شهید سلیمانی بلافاصله جمع‌آوری و کانیو کتابی و نهر روسی احداث شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه در خصوص مرمت و بهسازی انهار معابر و کوچه های سطح منطقه، گفت: یکی از کوچه هایی که عوامل خدوم معاونت فنی و عمرانی منطقه پیگیر مرمت نهر آن هستند، کوچه جمشید ملکی منشعب از خیابان شیخ محمدی است.

وی با بیان اینکه این کوچه در ناحیه ۳ منطقه واقع شده است، تصریح کرد: نهر کوچه فوق الذکر از سال ها قبل مرمت نشده بود و با توجه به اینکه نهر روباز و همچنین فرسوده بود، باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی عدیده ای از جمله وجود موجودات موزی مثل موش و ایجاد آب ماندگی و خدمات شهری شده بود.

شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: پس از درخواست شهروندان این کوچه از مدیریت شهری منطقه در طرح شهید سلیمانی، بلافاصله عوامل اجرایی نسبت به بررسی و رفع این معضل شهروندان اقدام کردند.

سیفی گفت: در پی درخواست شهروندان، کمتر از ۱۰ روز این نهر روباز جمع آوری شد و نسبت به احداث کانیو کتابی و نهر روسی اقدام شد.

وی تصریح کرد: طی این اقدام ۶۰ متر طول کانیو کتابی و نهر روسی احداث شده است.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 57256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =